קטגוריות
אישי טיול ליער השחור

יום יום חג

טיול ליער השחור, יום שלישי של הטיול

IMG_0385יום רביעי בשבוע, 12 ביוני 2013, היום התחיל בניסיון הלא מוצלח להיכנס לשוויץ ולאחר מכן עלינו להר פלדברג ולא כל כך הבנו מה כולם מחפסים שם, אבל ההמשך היה כבר סיפור הצלחה

כל זה התרחש בדרום היער השחור באזור טודנאו

בבוקר, לפני היציאה לטיול אילנה תפסה את אחת מארבעת הפרות של בעלי הצימר שלנו בתנוחה אופיינית לפרה, שזה לשבת במנוחה

בגבול שוויץ

אז יצאנו בבוקר בלב שמח לכוון מפלי הריין ולאחר שעה פתאום אנחנו רואים גבול ובגבול (שוויץ) עומד שוטר והשוטר מבקש דרכונים, הדרכונים בבית (בצימר) ואנחנו פונים אחורה וקדימה צעד לדרום היער השחור לאיזור טודנאו

הר פלדברג

עולים ברכבל להר הכי גבוה ביער השחורIMG_0387 מצלמים את הכוכבת ויורדים מההר בשביל הכי מהיר והאמת שקצת מאוכזבים ולא כל כך הבנו מה כולם מתלהבים מהר הזה

מגלשות טודנאו

מסעדה ציורית בדרך למגלשות

IMG_0407עולים ברכבל

IMG_0408ויורדים במגלשה

IMG_0411זאת המגלשה

IMG_0412וזה הנוף

IMG_0413ולסיכום קטע המגלשות בטודנאו – שוס אדיר

מפלי טודנאו

תמונה של המפלים שמצאתי באינטרנט (כי לי לא היתה תמונה כזאת)Todtnau_Wasserfallאילנה ואדוה על כסא נוח לרגלי המפל (מרחוק)

IMG_0425ומקרוב יותר

IMG_0429שביל התרנגול

שביל התרנגול הוא שביל ביער (ממש ליד הר פלדברג) ולאורך השביל ישנם פינות שמספרות סיפור על דוור שמחפס תרנגול בר

זאת אחת הפינות והבובות שאתם רואים אפילו לא מודבקות ובכל זאת כל אחת נמצאת במקומה…    IMG_0447רואים שהיה טוב?

IMG_0444כסא המלכה

IMG_0445עוד פינהIMG_0460תוקעים בשופר

IMG_0453ערב הווי

ולקינוח, בערב כשחזרנו לצימר ראינו את ורוני, בעלת הבית, כשהיא יוצאת בלבוש מסורתי והיא סיפרה לנו (לא פשוט כי היא לא מדברת אנגלית ואהחנו לא מבינים גרמנית) שהיא הולכת להופיע עם החברים שלה בבית מלון בעיירה הסמוכה הינטרזרטן, כמובן שהלכנו בעקבותיה…